Wijzigingen voor ZorgMail voor 2019? Geef ze voor 1 oktober door!

Het kan natuurlijk gebeuren dat er gegevens wijzigen bij uw organisatie die ook van belang zijn voor ZorgMail. In dat geval is het belangrijk dat u deze veranderingen doorgeeft. Dit kunt u zelf doen op www.zorgmail.nl, onder  het kopje ‘Direct regelen’, bij ‘Doorgeven mutaties’.

Uw ZorgMail-abonnement wordt per jaar gefactureerd, in het begin van het jaar. Daarnaast heb u een opzegtermijn van drie maanden. Indien u dus denkt vanaf 2019 geen abonnement voor ZorgMail meer nodig te hebben doordat bijvoorbeeld uw bedrijf wordt overgenomen, u met pensioen gaat of er een huisarts bij u vertrekt, geef dit dan ook tijdig via de website door, en uiterlijk vóór 1 oktober.

Indien u wijzigingen hebt in uw bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, email-adres of medewerkers die ZorgMail gebruiken, kunt u dit ook doorgeven via de website zodat wij met de juiste gegevens werken.

Let op: bovenstaande geldt alleen voor eerstelijnsorganisaties. Tweedelijnsorganisaties geven mutaties en opzeggingen altijd direct door aan RZCC via info@rzcc.nl (ipv via de website van ZorgMail).