RZCC

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde praktische vragen.

Met een technische vraag, bijvoorbeeld over een storing, kan RZCC je niet helpen. Je kunt hierover rechtstreeks contact opnemen met Enovation Service & Support via 088 – 836 63 99.

Wat is een 5000-nummer?
Het 5000-nummer is het abonnementsnummer van Edifact. Je vindt jouw nummer op je factuur en in het ZorgMail-adresboek.

Wat is Lifelink?
Lifelink is onderdeel van de basismodule. Het is daarmee onderdeel van je abonnement. We zijn verplicht dit element apart op je factuur te vermelden.

Waarom ontvang ik een factuur?
Eén keer per jaar ontvang je van RZCC een factuur voor de kosten van je ZorgMail-abonnement. Je abonnement wordt steeds met één jaar verlengd. De opzegtermijn bedraagt 3 maanden. Met vragen over je factuur kun je per mail bij ons terecht: info@rzcc.nl. Vermeld hierbij je klantnummer, praktijknaam en je vraag. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe is een abonnement op ZorgMail opgebouwd?
Naast Hosted Mail, Safe Relay of Edifact sluit je altijd de basismodule af. Dit is de licentie om één of meer van de abonnementsvormen te kunnen gebruiken.